kolmapäev, 7. oktoober 2020

Õppeaasta 2020-2021

UUS KESKKOND CODESPARK.


Sisened õpilasena, õpetaja käest saad klassiruumi koodi.

Uuri ja avasta.


MÄNGUDE PROJEKTEERIMINE

Code.org, Play Lab

Grete mäng on siin!

Maria tants on siin!

3D PROJEKTEERIMINE

Õppeaastat alustame 3D projekteerimise ja printimisega.

Esimene töö: osavusmäng noorematele õpilastele.

Kui on projekteeritud mõni muu vajalik ese, siis prindime ka selle.


VALMINUD TÖÖD:

Robin-Eriku järjehoidja:


Grete labürint:

Maria rõngaste viskamise mäng:




3D PROJEKTEERIMINE

Uus keskkond on siin!

Logi sisse Gmaili kontoga.

Jihendvideod on siin!

PYTHON, CODE COMBAT

Kasuta programmeerimiskeelt Python ja loo mäng.

Jälgi juhendit.


PYTHON TRINKET, TURTLE


CODEMONKEY


Kood: eyt4r


teisipäev, 14. aprill 2020

Distantsõppe tegemised

ÜLESANDED

Kuni suvevaheajani on ülesandeks valida kaks allpool olevat tegevust ja saada valmis mäng, multifilm või 3D prinditud ese.
Valminud multifilme ja mänge on võimalik näha, mängida ja vaadata siin blogis.


1. Mängu loomine

PlayLab

PlayLabi link .

Kuidas ehitada arvutimängu?

Salasõna: Proge_play11


Õpetaja mäng.

2. 3D projekteerimine

Tinkercad

Projekteeri ese. Mõtle, mis see on, kus seda saaks kasutada.
Valmis ese vaata üle, kas seda on võimalik printida, vaata üle ka mõõdud.

Kuidas saata õpetajale valmis 3D eseme link printimiseks?

Juhend on siin.

Kui saadad kirjaga oma eseme projekti lingi, siis kirjuta mulle, mis see on, milleks seda eset vaja on, kus seda saab kasutada.

Prindin Sinu projekteeritud eseme ja leiame võimaluse selle Sulle kätte toimetada.

3D asjad:

Tauri karp.

Robin-Eriku kruus.

Liis-Marie karbike.

Karola võtmehoidja.

Grete pliiatsitops.


3. Multifilm 1

Piskel

Keskkonda saab kasutada ilma kasutajakontot tegemata, siis saab oma tööd salvestada arvutisse.
Võib sisse logida Gmaili kontoga, siis on võimalik salvestada oma tööd galeriisse.

Keskkond on siin.

Videojuhendid on siin.

Video 1. Kuidas alustada, kuidas pilti joonistada, kuidas animatsiooni koostada?
Salasõna: Proge_piskel1

Video 2. Kuidas animatsiooni arvutisse gif-failina salvestada?
Salasõna: Proge_piskel2


Video 3. Kuidas luua animatsioonis kihte?
Salasõna: Proge_piskel3

Liis-Marie animatsioon "Päikeseringlus".



Liis-Marie animatsioon "Kalad ja veealune maailm".






4. Multifilm 2

ABCya

Juhend on  siin!

Keskkond on siin!

Valmis multikad.

Liis-Marie, 4.b:


Tauri, 5.b


Karola, 4.a



pühapäev, 19. jaanuar 2020

Mäng Autothinking

Mängu 1. ja 2. taseme allalaadimine.

Mängu 3. taseme allalaadimine.

Mängu akna vasakul serval on igal taseme kohta õpetus.
Enne mängimist loe juhendit.

reede, 27. september 2019

Mängu loomine

Kodu Game Lab

Saab teha mänge.

Robin-Erik ja Tauri õpetasid 4.klassi õpilastele, kuidas ehitada Kodu mängu.

Video.

Mängu allalaadimine.

Kuidas mängu teha?

Videojuhendid:
juhend 1
juhend 2
juhend 3
juhend 4
juhend 5
juhend 6

Kuidas mängu salvestada?

Robin ja Tauri õpetasid mängu loomist 4.klassi õpilastele.
Video.  Salasõna: KoduMaailm




neljapäev, 26. september 2019

Uus algus

Programmeerimise mäng

Ava mäng Mozilla Firefox'iga.

ProgrammingKit

Mängu juhend.

Mänge ja harjutusi.

Hour of Code

Logi sisse Google kontoga.



Kui oled sisse loginud ja tekst on inglise keeles, siis keri lehekülje lõppu ja vali lillal taustal olevas aknas inglise keele asemel eesti keel.

Ülemiselt menüüribalt leia "Kursuste kataloog".

Vali "Kursus 2".

Tee harjutusi. Need leiad, kui klikid õppetunni ribal oleval numbriga ringil.

Kui lõpetad mängimise, logi kindlasti välja klikkides paremal ülal oleval nimel.

kolmapäev, 15. mai 2019

3D printimine

Tauri võtmehoidja



Robini lennuk




Maria võtmehoidja



Anette võtmehoidja


Roosi-Rella võtmehoidja

Mattiase tripode




teisipäev, 19. veebruar 2019

3D Paint

Kuidas kasutada programmi Paint 3D.
Vaata videot ja püüa selle abil luua 3D objekt.

1. Juhend 1.


2021.-2022. ÕPPEAASTA

 AppLab Kodeerimine JavaScriptis. Siin! Teeme video keskkonnas Bitable. Keskkond on siin. Juhend asub siin. Piskel Robin, "Taime elu...