Joonistusprogramm Krita.
esmaspäev, 18. jaanuar 2021
esmaspäev, 2. november 2020
kolmapäev, 7. oktoober 2020
Õppeaasta 2020-2021
UUS KESKKOND CODESPARK.
Sisene veebiaadressiga.
Sisened õpilasena, õpetaja käest saad klassiruumi koodi.
Uuri ja avasta.
MÄNGUDE PROJEKTEERIMINE
Code.org, Play Lab
Grete mäng on siin!
Maria tants on siin!
3D PROJEKTEERIMINE
Esimene töö: osavusmäng noorematele õpilastele.
Kui on projekteeritud mõni muu vajalik ese, siis prindime ka selle.
VALMINUD TÖÖD:
Robin-Eriku järjehoidja:
3D PROJEKTEERIMINE
Uus keskkond on siin!
Logi sisse Gmaili kontoga.
Jihendvideod on siin!
PYTHON, CODE COMBAT
Kasuta programmeerimiskeelt Python ja loo mäng.
Jälgi juhendit.
PYTHON TRINKET, TURTLE
CODEMONKEY
Kood: eyt4r
teisipäev, 22. september 2020
teisipäev, 14. aprill 2020
Distantsõppe tegemised
ÜLESANDED
Kuni suvevaheajani on ülesandeks valida kaks allpool olevat tegevust ja saada valmis mäng, multifilm või 3D prinditud ese.
Valminud multifilme ja mänge on võimalik näha, mängida ja vaadata siin blogis.
1. Mängu loomine
PlayLab
2. 3D projekteerimine
Tinkercad
Projekteeri ese. Mõtle, mis see on, kus seda saaks kasutada.
Valmis ese vaata üle, kas seda on võimalik printida, vaata üle ka mõõdud.
Piskel
Keskkonda saab kasutada ilma kasutajakontot tegemata, siis saab oma tööd salvestada arvutisse.
Võib sisse logida Gmaili kontoga, siis on võimalik salvestada oma tööd galeriisse.
Keskkond on siin.
Videojuhendid on siin.
4. Multifilm 2
ABCya
Juhend on siin!
Keskkond on siin!
Valmis multikad.
Liis-Marie, 4.b:
Tauri, 5.b
Kuni suvevaheajani on ülesandeks valida kaks allpool olevat tegevust ja saada valmis mäng, multifilm või 3D prinditud ese.
Valminud multifilme ja mänge on võimalik näha, mängida ja vaadata siin blogis.
1. Mängu loomine
PlayLab
PlayLabi link .
Kuidas ehitada arvutimängu?
Salasõna: Proge_play11
Õpetaja mäng.
2. 3D projekteerimine
Tinkercad
Projekteeri ese. Mõtle, mis see on, kus seda saaks kasutada.
Valmis ese vaata üle, kas seda on võimalik printida, vaata üle ka mõõdud.
Kuidas saata õpetajale valmis 3D eseme link printimiseks?
Juhend on siin.
Kui saadad kirjaga oma eseme projekti lingi, siis kirjuta mulle, mis see on, milleks seda eset vaja on, kus seda saab kasutada.
Prindin Sinu projekteeritud eseme ja leiame võimaluse selle Sulle kätte toimetada.
3D asjad:
Tauri karp.
Robin-Eriku kruus.
Liis-Marie karbike.
Karola võtmehoidja.
Grete pliiatsitops.
3. Multifilm 1
Piskel
Keskkonda saab kasutada ilma kasutajakontot tegemata, siis saab oma tööd salvestada arvutisse.
Võib sisse logida Gmaili kontoga, siis on võimalik salvestada oma tööd galeriisse.
Keskkond on siin.
Videojuhendid on siin.
Video 1. Kuidas alustada, kuidas pilti joonistada, kuidas
animatsiooni koostada?
Salasõna: Proge_piskel1
Video 2. Kuidas animatsiooni arvutisse gif-failina
salvestada?
Salasõna: Proge_piskel2
Video 3. Kuidas luua animatsioonis kihte?
Salasõna: Proge_piskel3
Liis-Marie animatsioon "Päikeseringlus".
Liis-Marie animatsioon "Kalad ja veealune maailm".
4. Multifilm 2
ABCya
Juhend on siin!
Keskkond on siin!
Valmis multikad.
Liis-Marie, 4.b:
Tauri, 5.b
pühapäev, 19. jaanuar 2020
Mäng Autothinking
Mängu 1. ja 2. taseme allalaadimine.
Mängu 3. taseme allalaadimine.
Mängu akna vasakul serval on igal taseme kohta õpetus.
Enne mängimist loe juhendit.
Mängu 3. taseme allalaadimine.
Mängu akna vasakul serval on igal taseme kohta õpetus.
Enne mängimist loe juhendit.
reede, 27. september 2019
Mängu loomine
Kodu Game Lab
Saab teha mänge.
Robin-Erik ja Tauri õpetasid 4.klassi õpilastele, kuidas ehitada Kodu mängu.
Video.
Mängu allalaadimine.
Kuidas mängu teha?
Videojuhendid:
juhend 1
juhend 2
juhend 3
juhend 4
juhend 5
juhend 6
Kuidas mängu salvestada?
Robin ja Tauri õpetasid mängu loomist 4.klassi õpilastele.
Video. Salasõna: KoduMaailm
Saab teha mänge.
Robin-Erik ja Tauri õpetasid 4.klassi õpilastele, kuidas ehitada Kodu mängu.
Video.
Mängu allalaadimine.
Kuidas mängu teha?
Videojuhendid:
juhend 1
juhend 2
juhend 3
juhend 4
juhend 5
juhend 6
Kuidas mängu salvestada?
Robin ja Tauri õpetasid mängu loomist 4.klassi õpilastele.
Video. Salasõna: KoduMaailm
neljapäev, 26. september 2019
Uus algus
Programmeerimise mäng
Ava mäng Mozilla Firefox'iga.
ProgrammingKit
Mängu juhend.
Mänge ja harjutusi.
Hour of Code
Logi sisse Google kontoga.
Kui oled sisse loginud ja tekst on inglise keeles, siis keri lehekülje lõppu ja vali lillal taustal olevas aknas inglise keele asemel eesti keel.
Ülemiselt menüüribalt leia "Kursuste kataloog".
Vali "Kursus 2".
Tee harjutusi. Need leiad, kui klikid õppetunni ribal oleval numbriga ringil.
Kui lõpetad mängimise, logi kindlasti välja klikkides paremal ülal oleval nimel.
Ava mäng Mozilla Firefox'iga.
ProgrammingKit
Mängu juhend.
Mänge ja harjutusi.
Hour of Code
Logi sisse Google kontoga.
Kui oled sisse loginud ja tekst on inglise keeles, siis keri lehekülje lõppu ja vali lillal taustal olevas aknas inglise keele asemel eesti keel.
Ülemiselt menüüribalt leia "Kursuste kataloog".
Vali "Kursus 2".
Tee harjutusi. Need leiad, kui klikid õppetunni ribal oleval numbriga ringil.
Kui lõpetad mängimise, logi kindlasti välja klikkides paremal ülal oleval nimel.
kolmapäev, 29. mai 2019
kolmapäev, 15. mai 2019
3D printimine
Tauri võtmehoidja
Robini lennuk
Maria võtmehoidja
Robini lennuk
Maria võtmehoidja
Anette võtmehoidja
Roosi-Rella võtmehoidja
Mattiase tripode
teisipäev, 19. veebruar 2019
Tellimine:
Postitused (Atom)
2021.-2022. ÕPPEAASTA
AppLab Kodeerimine JavaScriptis. Siin! Teeme video keskkonnas Bitable. Keskkond on siin. Juhend asub siin. Piskel Robin, "Taime elu...

-
1. Arva, mis arvu mõtles arvuti. Kopeeri see programm Thonnysse. from random import randint valik = int(input("Sisesta arv 1-10: ...
-
1. Mis on programmeerimine? Arvutile samm-sammulised käsklused, mida ta mõistab. Programmeerimise keeled, loome lähtekoodi (lausete jada). ...